در حال بارگذاری ...
  • آغاز بازگشت اولین گروه زائران اربعین حسینی به فرودگاه ساری

    پروازهای رفت زائران اربعین ، طی مدت چهار روز و در قالب هفت پرواز با اعزام حدود ۱۰۰۰ مسافر از سی و یکم شهریور الی سوم مهرماه انجام شد .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل فرودگاه های مازندران از بازگشت اولین گروه زائرین اربعین حسینی این استان از امروز ششم مهرماه به فرودگاه شهدای ساری خبر داد .

    سعداله وطن خواه با اعلام این خبر گفت : با تشکیل کمیته تسهیلات فرودگاهی ، تدابیر لازم جهت بازگشت زائران حرم آقا اباعبدالله الحسین (ع) اندیشیده و انشاالله طی سه روز و در قالب چهار پرواز، حدود ۵۶۰ زائر از طریق مرز هوایی استان ، به ایران باز می گردند .

    وی خاطرنشان کرد : پروازهای رفت زائران اربعین ، طی مدت چهار روز و در قالب هفت پرواز با اعزام حدود ۱۰۰۰ مسافر از سی و یکم شهریور الی سوم مهرماه انجام شد .




    مطالب مرتبط

    با هماهنگی های صورت گرفته به منظور ارائه خدمات و تشریفات پروازی بهتر به حجاج بیت الله الحرام ، جلسات هماهنگی بین دستگاه های ذیربط تشکیل شده است و فرودگاه شهدای ساری آمادگی کامل برای انجام عملیات حج عمره و تمتع سال ۱۴۰۳ را دارد .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، سرپرست اداره‌کل تجهیزات و سامانه‌های فرودگاهی شرکت فرودگاه‌ها از فرودگاه شهدای ساری بازدید کرد .

    |

    شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران پروژه‌های خوبی برای فرودگاه‌های استان مازندران در سال ۱۴۰۳ در نظر گرفته است که باعث ارتقای هرچه بیشتر شاخص‌های هوانوردی و فرودگاهی در استان خواهد شد .

    |

    با توجه به استقبال هم استانی‌های عزیز از سفرهای هوایی طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته ، در سال جدید شاهد افزایش پروازهای داخلی و خارجی از فرودگاه شهدای ساری خواهیم بود .

    |

    یکی از اهداف مهم شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران و اداره کل فرودگاه های استان مازندران ارتقا زیرساخت‌های هوانوردی و فرودگاهی است که باید جهت پذیرش هرچه بیشتر پروازها باشد .

    |

    نظرات کاربران